reklamní grafika – korporátní design
Reklamní materiály pro jednotlivce i firmy.
Korporátní design
Jednotný vizuální styl je pro prezentaci firmy velmi důležitý.
Vytvoříme základní body sjednocení firemního designu:
- logo (název, znak či zkratka),
- barevnost (CMYK, Pantone, RAL),
- specifikace fontu písma (typ, velikost, poměry), propagační materiály (vizitky, katalogy, letáky), venkovní reklama (polepy na auta, směrové cedule, označení provozovny) a zpracujeme do grafického manuálu.
Velké korporace mají tuto problematiku velmi dobře propracovanou.
V malých, středních firmách a u živnostníků se na jednotný vizuální design často nedbá.
Problematika polepů aut, kde jsou často používány vozy z druhé ruky po skončeném leasingu. Auta nejsou řádně očištěna od předchozího polepu a ten prosvítá pod nově nalepeným logem.
Další velkou chybou je, že vizitky, webové stránky, označení provozovny, směrové tabule mají jiné barvy a jiný font písma.
Potencionální zákazník nemá možnost vnímat specifické znaky firemního designu a není schopen si firmu zapamatovat. Kvalitní a spolehlivá firma pak působí trochu jako „garážovka“.
Reklamní design
Vytvoříme základní body sjednocení reklamního designu:
- logo (název, znak či zkratka),
- barevnost (CMYK, Pantone, RAL),
- specifikace fontu písma (typ, velikost, poměry), propagační materiály (vizitky, katalogy, letáky), venkovní reklama (polepy na auta, směrové cedule, označení provozovny) a zpracujeme do grafického manuálu.